tisdag 11 september 2012

Gympa

Ännu ett pass är avklarat på friskispassen i Degeberga. Nu är det två ggr i veckan. Sköönt. Det sista gångerna har jag dock varit riktigt trött.
Borrelia med penicillinkur o hjärtklappningen har tagit på orken tror jag.
Jag har tagit beslut att rensa ut för att komma till noll..och just nu är det inga vitamintillskott, ingen NONI !! (trodde jag aldrig) väldigt få kolhydrater.
Jag inbillar mig att symptomen med yrsel, hjärtklappning, matt o frusen emellanåt har med Borrelian att göra men för att veta tar jag bort allt utom vanlig mat eller är det fortfarande konsekvenser för att jag slutade röka i april.. Många säger ju att de första två åren efteråt drabbades man av typ alla märkliga tillstånd. Jag har ju när allt kommer omkring rökt i 38 år..

Jag är ju en envis sort och när jag kommer till gympan vill jag bara ge järnet. Fullt ös!
I kväll fick vi våra fiskar varma med nya rörelser.
Andra muskler än dem man är van vid, ska härdas och plågas. Men man brukar vänja sig.
Men jag blir trött.. alltså inte som vanligt för att man gympar, utan mer utmattad...
Hoppas det går över snart.

Kram Bodil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar