måndag 5 december 2011

Dagens skörd o bankbestyr

Min adventsstjärna hängde faktiskt kvar idag helt orörd.. å andra sidan så fanns det annat som inte var som det skulle..


Lilla vasen med kärleksört låg utspridd över hela bordet, vasen på golvet o vattenskvätten fint uppslickad.




Doftrankan jag fick av fina Åsa Hartman låg på golvet för femtielfte gången med jorden utsprätt överallt. Blommar gör den inte längre men den lever faktiskt fortfarande.




De ryska damerna låg i alla sina delar över golvet. Sådana som man delar på mitten och inuti finns en mindre storlek som man också delar.... ända ner till jätteliten.




Visst e dom påhittiga de små liven och sååå keliga när jag kommer hem. Först lite mat ( fast det redan finns torrfoder i matskålen) sen prat, kel o mys. Trängas i knä o sträcka sig upp mot min haka. Vem kommer närmast?

Ikväll har jag också sammanställt alla dokument för att komma ett steg närmre till att byta bank till JAK medlemsbank.
Avsluta kontokort o lönekonto. Lösa in vissa avbetalningsköp som tillkom nu när jag flyttade till egen adress.



Det ska verkligen bli skönt att komma ifrån "den vanliga bankvärlden" men räntor o avgifter som bara inte kommer oss vanliga dödliga till del i alla fall.

Juice Your Body

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar